ChaCha

Nu måste jag skriva om HELA INLÄGGET för att syrran sabbade nätverket så att hela mitt långa inlägg försvann! D': Men aja, jag kmr iaf inte skriva lika långt som det förra, utan ni får nöja er med det som blir ist. ;)

Idag har inte hänt så mke, jag kom hem från mormor och gammelmormor ungefär kl 2. Det var rätt skönt, jag menar, de tjatar och kacklar så himla mke så att man blir riktigt irriterad ibland! Hehhe ^^
Men aja, sen vid tre kom Sonja och jag började med att ge henne påskägget som jag hade köpt åt henne. Hon blev glad, och det är ju alltid bra ;) Men sen mot kvällen gick vi och köpte glass, två nya magnum. Crispy Caramel och Ghana Cocoa. Båda var rätt okej, men Crispy Caramel var riktigt tråkig! Ett krispigt chokladskal, inuti glass med kolasås, ingen höjdare där inte!
Ghana Cocoa var däremot bättre! Förutom att den liknar Golden Hazelnut för mke. Chokladskal, inuti hasselnötsglass med chokladvirvlar. Caramel kostade 15kr, det var absolut inte värt pengarna! Den var jätteliten och opraktisg, man blev kladdig när man åt den, den hade ingen pinne!
Ghana Cocoa var däremot prisvärd, 20kr. Eller prisvärd och prisvärd, storleken är som en vanlig magnum och den smakar helt OK.
Nu ska jag sitta framför datorn resten av kvällen, och imorrn börjar det två dagars långa tennislägret! I'm so excited! :P Men ja, det var det jag hade och berätta för dagen.

Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0