ChaCha ♥

Chabba, nu ska jag snart gå och lägga mejj. Jag tkte att det skulle bli kul om jag skrev ett t inlägg innan jag skulle sova ;)
Hela kvällen har jag typ bara suttit vid datorn, förutom att jag har varit och ätit i köket, annars har jag nog bara suttit på rummet i mörkret :O Menmen, nu är jag trött *gäsp* så jag ska stänga ner för idag, sätta på mejj pyjamas och borsta tänderna. Sen blir det framför TV:n som gäller. Klockan tio börjar det awesomiga programmet "Superstylisten Jonas", det får man ju absolut inte missa!

Men ja, jag ska bara berätta att under eftermiddagen var jag i Götgatsbacken och kollade lite på H&M och Gina. Jag hittade en as-snygg skjorta och en as-snygg blus på H&M, tror jag ska köpa dem snart. Kanske på Onsdag,  för då ska jag, syrran och mamma ut och shoppa. Efter den dagen kanske dem fantastiska topparna hänger i min garderob! *drömmer* Kan lägga ut bilder på de topparna sen (om jag hinner).
Hahha, men nej. Kanske? Aja, nu ska jag gå och lägga mig i sängen framför TV:n.

XOXO || Josefine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0