Hejsan!

Idag har det varit en väldigt rolig dag! Jag har vart i tennishallen från halv tio till tre, det var as-kul! Först hade vi utomhus-uppvärmning på fotbollsplanen som ligger alldeles intill tennisen. Naturligtvis spelade vi fotboll, NO FUN AT ALL! -.- Sen gick vi in och började spela tennis för fullt! :D Vid lunchtid så åt vi ju såklart lunch, det blev Chili Con Carne, helt OK. Men iaf, brödet som man fick till var as-gott! :P
MenMen. Sen drog vi på oss skorna och gick ut till fotbollsplanen igen, men den här gången för att leka Burken! Vi körde två gånger, första gången hann jag dunka mejj (ofc), men andra gången var jag lxm bara 2 meter ifrån! >:( Den lilla dumungen dunkade mejj -.-
Aja, sen gick vi in igen och spelade massa tennis. Tennis, tennis, tennis. Efter allt tennisspelande var dagen först slut, men vi skulle avsluta den med brännboll på fotbolls-planen! ;) Mitt lag förlorade :'( Fast å andra sidan så bestod mitt lagav mer än hälften småttingar! (alltså i åldern 3-7 år) Det andra laget hade typ bara "stora" elr vad man ska kalla dem.
Det var min SKOJSIGA dag, hörs igen imorrn, gullungar! ♥

Kommentarer
Postat av: mina

hjiji skooooooojj ^^:*

2011-05-17 @ 18:10:34
URL: http://pixbymina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0