Studiedag! :D

Jeppidejopp, idag har vi som sagt haft studiedag. Jag har vart o badat på Eriksdal med Sonja och syrran. När vi hade badat färdigt köpte vi glass. Sonja köpte mjukglass, jag köpte Magnum SW och Johanna köpte, istället för glass, Hot Snacks :P
Men ja, sen skulle Johanna hem t en kompis så jag o Sonja fick gå och äta på McDonald's helt själva :O
Men det var kul! Så det gjorde inte så speciellt mke. Jag åt (som vanligt) Chicken Mc Nugget's och Sonja åt QP. Som tur var, fick jag smaka på hennes QP, den var AS-GOD! ;)
Men sen, tyvärr, skulle Sonja gå hem och jag också. Det dåliga är att jag nu kmr vara ensam HELA eftermiddagen.

KANSKE kmr börja skriva i bloggen lite då och då igen, men bara KANSKE.
Ha det så bra // ♥ Josefine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0