BAJSIGA TID!

Ja vettu, tiden går väldans fort. JAG HINNER NT SKRIVA PÅ BLOGGEN SÅ MKT JAG SKULLE VILJA D': Blööh Jag vet, jag vet. Mobba mig nt. Jag vet att jag nt har skrivit inlägg på tipe HUNDRA ÅR? Men nu ska jag bättra mig, ska försöka att skriva åtminstone två inlägg per dag, aki? n_n Men som du maybe märker så blir dt tyvärr just one today :( Men deppa nt, dt kmr mer imorrn, aki? ^^ Men jag tror jag ska lägga maj, e still litte snoozy ZZzz.. Jag ska läsa nog ngra kapitel i min asabasamegaBÄSTA bok också innan jag släcker. Fallen Ängel - Becca FitzPatrick (stavning?) fick låna den av snällaste Zonezy <33 JAG ÄLSKAR DEN BOKEN - KAN EJ SLUTA LÄSA!Men vänta, dt e ju Alla <3:s dag imorrn? Kom på dt helt random. Men eftersom att tipe INGEN (!) *Besviken* i min klass läser min blogg så kan jag berätta om den lilla (hhm, jag menar STORA) överraskningen som jag ska bjuda på imorrn. Jag ska bjuda på mumsiga kladdkaks-muffins! *MUMS* (med some cream t.o.m) Jag bakade de idag, eftersom att dt ändå är alla <3:s dag imorrn. Då ska man ju bjuda på sig själv en litten bit n_n Men aja, dt e överraskningen thihi x3 Bara dt nt e ngn luring bakom compen som ser vad jag just har skrivit. *Grrr* på den personen! A yes, se u later, alligator <33

Kommentarer
Postat av: Snygga Zonezy

Jag dööööör oxå av fallen ängels brahet! å ja läser faktiskt din blogg, men inte just det hä inlägget den tiden! muffinsarna var aaaaaasgoda!!!

2011-02-16 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0