Det blir bara ett inlägg idag, aki?

Ja, du hörde. Det blir bara ett inlägg idag också. Snart ska jag krypa ner i soffan med Johanna och mamma för att mysa framför CSI Miami. Glad alla hjärtans dag förresten. Kladdkaks-muffinsarnma blev en stor succé i skolan på livskunskapen, jag hade ju med sprutgrädde också, alla såg ut som små fågelungar som skrek "mer, mer!" Hahahha, ganska underhållande faktiskt. Men faktum är att vi bakade också en vanlig kladdkaka igår som dagens alla <3:s dags-fika för familjen. Den var precis lika god som mina succé-muffinsar! Men nu ska jag snart krypa ner i soffan bredvid mamma och Johanna, kolla på CSI Miami och läsa ur min underbara bok Fallen Ängel - Becca Fitzpatrick (stavning?). Förresten, såg du det första avsnittet ur Halv åtta hos mig's Gay-tema (alla deltagare är lesbiska). Asså, jag höll på att skratta ihjäl mig. När de skulle ge betyg så sa en gammal gubbe "ska jag vara ärlig, eller ska jag vara snäll? Jag tror jag väljer snäll" sa han och gav en tvåa, hahahah! Och på tal om alla TV-program som går, igår var det ju Solsidan, faktiskt ett ganska weird avsnitt. Både pågrund av alla Freddes problem och att Ove inte var med en ända gång!? Jag tkr synd om honom, och hans lilla Sonja. R.I.P Sonja, den påkörda nymfparakiten.
Men sen en grej till om TV-program. Igår gick ju det näst-näst-sista avsnittet av TV 1's Minuten, och nästya vecka ska min taekwondolärare deltaga med hans bror. Heja dem! säger jag. Hoppas dem (utav typ alla som har misslyckats) vinner den högsta vinsten, 250 000, en kvarts miljon KRONOR! *Vill ha* *Vill ha* Men aja, hoppas dem vinner det, då kan min taekwondolärare vara snäll nog att bjuda mig på en glass någon gång. Men nu väntar CSI borta på 50-tums TV:n ^^ Herrå x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0