Snart godnatt, men nt än x3

Ja, nu ska jag gå och göra ett stort glas jordgubbssaft innan jag borstar tänderna och går och lägger mig. Jag vet, litte könstigt, men jag var så sugen på saft just nu. Och det kom mig och tänka på en sak, imorrn ska jag käka frulle i skolan, vill ngn följa mé? Kanske litte sent att ask nu, men ba undra. Annars får jag ju gå själv med syrran (inte lika kul som med en till kompis) Men ja, om du vill följa med är det bara att slänga dig iväg till skolan för att vara där till åtta. Sen e det bra om du har en tia med daj, för det kostar nämligen det. Och på tal om att det e billigt, man får både våfflor, mackor, yoghurt, juice, smoothie och Oboy! Men ja, det var bara en litten fråga. Kom om du har tid. Glöm ikke en tia bara. Tjarå' x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0