Snoozy, u know :o

Mm, har vart litte trött de senaste dagarna. Är tipe litte förkyld, därav dålig uppdatering. Men nu när jag äntligen kan få en stund vid compen for my self så tänkte jag bjuda på ett snabbt foto :)



Ursäkta att dt står "Created at the Lolcam.com" men dt går nt att radera, sry bby. But I hope that the pic still is okay? :)

Aja, Jag tänker nt skriva så mkt t, kanske ett t inlägg innan jag går och lägger maj? Men ja, nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp varm saft och njuta av den sista stunden av Top Model 15, Bye bye, bbes <33

Förresten!? Jag har ju dt där SMS-abbonemanget nu. Så jag skulle bli SJUKT glad om jag blev SMS-bombad. Yaay! Juste, SMS-bombad. Så skicka så mkt SMS du bara kan, skulle bli SÅ SJUKT GLAD! Annars....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiin bild! jag glömmer antsagligen att messa dig, men du messa mig om du vill! <3<3<3<3 c:

2011-02-16 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0