Blööh, men ändå Yaay!

Ja vet, ja vet. Ja har nt bloggat på typ ASLÄNGE!? Aja, jag ska försöka blogga mer, men nt säkert att jag gör det mer än 3-5 ggr i veckan.  Jag ska iaf försöka, så det får duga för tillfället.

Men ja, jag kan skriva lite kort om vad jag har gjort hittills under sportlovet. Jag åkte bil (tråk!) hela, långa vägen till Åre i söndags, och sedan dess har jag varit där. Pappa köpte ju en lägenhet i Åre innan jul, så det är i den som vi bor i nu.
Jag går ju på snowboard-skola för att bättra på åkningen, skitakul asså. Det kan inte bli mkt bättre! :)
Men annars glider jag runt på skidorna i backarna, har ramlat i hummel-branten 2 ggr! Tror nt jag tänker åka den igen...
Men ja, pappas kompis med familj ska komma på middag hos oss ikväll. Vi ska bjuda på tacos och kladdkakasmuffins med grädde och hallon. Mums (!) säger jag bara :P Men ja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan klä mig lite "fint" inför kvällen. See ya later ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0